مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-18اقتصادي

تشکیل 200 پرونده تعزیراتی در طرح نوروزی تاکنون


مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با بیان اینکه در طرح نوروزی 1400 تعزیرات، افزایش تعداد واحدهای گشت نسبت به سال گذشته را داشته ایم، گفت: تا الان تقریبا نزدیک به 200 پرونده تشکیل شده که بیشتر موارد در مورد گرانفروشی در رابطه با مرغ، - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با بیان اینکه در طرح نوروزی 1400 تعزیرات، افزایش تعداد واحدهای گشت نسبت به سال گذشته را داشته ایم، گفت: تا الان تقریبا نزدیک به 200 پرونده تشکیل شده که بیشتر موارد در مورد گرانفروشی در رابطه با مرغ، میوه و روغن بوده است.

محمدعلی اسفنانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات انجام شده در طرح نوروزی 1400 سازمان تعزیرات طی روزهای گذشته اظهار کرد: امسال نیز طرح نوروزی سازمان تعزیرات از 15 اسفندماه طبق روال هر سال شروع شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

البته امسال چون ماه مبارک رمضان با پایان تعطیلات نوروزی نزدیک است احتمال اینکه طرح نوروزی مان تا پایان ماه رمضان هم ادامه پیدا کند، وجود دارد و ممکن است این دو طرح با هم تلفیق شده و در قالب یک طرح اجرا شود.

وی افزود: تفاوت طرح ویژه امسال با سال گذشته در این است که در طرح امسال افزایش تعداد واحدهای گشت نسبت به سال گذشته را داشته ایم و بر این اساس آن را به دو برابر افزایش داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 200 پرونده تعزیراتی در طرح نوروزی تاکنون

تشکیل 200 پرونده تعزیراتی در طرح نوروزی تاکنون