مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-18اقتصادي

بزنی گران فروشی در صدر تخلفات اصناف/درصد معدودی از افراد گوشت قرمز می خرند


مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین تخلفات اصناف اصفهان مربوط به گران فروشی و عدم درج قیمت است، گفت: گرانی بسیار زیادی در تمام اقلام بازار دیده می شود و بعید می دانم به غیر از درصد معدودی، - ایسنا/اصفهان مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین تخلفات اصناف اصفهان مربوط به گران فروشی و عدم درج قیمت است، گفت: گرانی بسیار زیادی در تمام اقلام بازار دیده می شود و بعید می دانم به غیر از درصد معدودی، افراد بتواند گوشت قرمز، مرغ، پسته و آجیل خرید کند.

جواد محمدی فشارکی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بازار اصفهان و نظارت بر آن در آستانه شب عید، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بازرسی اصناف از 20 بهمن امسال با حضور 87 بازرس اصلی و 242 بازرس افتخاری در اصفهان آغاز شد.

وی توضیح داد: بازرسان افتخاری در این طرح در واحد صنفی به عنوان مشتری خرید می کنند و در صورت تخلف، بازرس رسمی با مراجعه دوباره به همان واحد، فرم تخلف را تکمیل می کند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اشاره به اینکه گران فروشی و تخلفات صنفی در اصفهان وجود دارد و در بازرسی ها با آن برخورد می شود، اظهار کرد: باید توجه داشت که قبل از گران فروشی، گرانی در بازار شدت گرفته و متاسفانه بسیاری از قیمت های سطح عرضه به گرانی برمی گردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزنی گران فروشی در صدر تخلفات اصناف/درصد معدودی از افراد گوشت قرمز می خرند

بزنی گران فروشی در صدر تخلفات اصناف/درصد معدودی از افراد گوشت قرمز می خرند