مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-18حوادث

با فیشینگ از طریق مهندسی اجتماعی آشنا شوید


فیشینگ حساب بانکی با شگرد مهندسی اجتماعی یکی از رایج ترین کلاه برداری ها است که با ارجاع دادن شهروندان با لینک جعلی اقدام به جمع آوری اطلاعات حساب بانکی قربانیان می کنند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: فیشینگ حساب بانکی با شگرد مهندسی اجتماعی یکی از رایج ترین کلاه برداری ها است که با ارجاع دادن شهروندان با لینک جعلی اقدام به جمع آوری اطلاعات حساب بانکی قربانیان می کنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با فیشینگ حساب بانکی از طریق مهندسی اجتماعی، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به گسترش تجارت الکترونیک و حجم بالای تراکنش های اینترنتی، فیشینگ حساب بانکی با شگرد مهندسی اجتماعی، یکی از رایج ترین کلاه برداری ها است.

وی در رابطه با فیشینگ، افزود: فیشینگ یک عمل متقلبانه است که در آن کلاه برداران با استفاده از مهندسی اجتماعی یا ارسال لینک جعلی، افراد را به درگاه های جعلی بانکی هدایت کرده و اقدام به جمع آوری اطلاعات حساب بانکی شهروندان می کنند.

این مسئول در رابطه با شگرد کلاه برداری از طریق مهندسی اجتماعی، تصریح کرد: در کلاه برداری فیشینگ از طریق مهندسی اجتماعی، کلاه برداران با برقراری تماس تلفنی و چرب زبانی، اعتماد افراد را جلب کرده، به طوری که با ورود کاربر به درگاه های جعلی بانکی، اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فیشینگ از طریق مهندسی اجتماعی آشنا شوید

با فیشینگ از طریق مهندسی اجتماعی آشنا شوید