مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-17سياسي

اقتصاد بومی در کشور باید توسعه یابد/ ایجاد ایالت های اقتصادی


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم ایجاد ایالت های اقتصادی در کشور، گفت: اقتصاد بومی در کشور باید توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی عصر چهارشنبه در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی حوزه اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: سال آینده سیاست های کلی برنامه هفتم کشور به مجلس و دولت ابلاغ می شود و در سال 1401 نخستین سال اجرای برنامه هفتم است.

وی با اشاره به اینکه باید جهشی در حوزه اقتصادی ایجاد شود تا اقتصاد ما سر و سامان بگیرد افزود: در آینده باید دولتی متفاوت با دولت های گذشته داشته باشیم و عمدتاً به برنامه های اقتصادی فرهنگی توجه شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم تدوین آیین نامه سند دریامحور بر اساس برنامه اقتصاد ملی تاکید کرد: مرکزیت گرایی اقتصاد ملی انحراف جدی در اقتصاد ملی ایران ایجاد کرد و اقتصاد دریا کمتر مورد توجه قرار گرفته و سیاست استعماری انگلیس است.

وی با تاکید بر اینکه طی سه چهار دهه اخیر باید بهترین ریل ها و جاده ها به سواحل ایجاد می شد که به عنوان زیرساخت تجاری قرار می گرفت افزود: توسعه حمل ونقل تجاری دریامحور یک ضرورت برای کشور است.

رضایی با بیان اهمیت سیاست دریامحور در بخش های تجارت دریایی و زیست فناوری تصریح کرد: استان ساحلی بوشهر می تواند نقش پیشگامان را خودش ایفا کند و این تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد بومی در کشور باید توسعه یابد/ ایجاد ایالت های اقتصادی

اقتصاد بومی در کشور باید توسعه یابد/ ایجاد ایالت های اقتصادی