مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-17اقتصادي

قیمت ثابت انواع گوشت قرمز در دهاقان یک معضل اساسی است


رییس اتاق اصناف شهرستان دهاقان گفت: قیمت ثابت انواع گوشت قرمز مانند بره، بز، گاو و گوساله و نبود برچسب مشخصات بر روی این نوع گوشت معضلی مهم در شهرستان دهاقان است.

- مظفر جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو، بازار شهرستان شلوغ شده و شاهد تجمع بسیاری از مردم هستیم.

وی افزود: اقلام اساسی شب عید مانند مرغ، شکر و روغن به شکل سهمیه ای در دهاقان در حال توزیع است که این امر منجر به تشکیل صف شده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان دهاقان بیان داشت: ما از همه کاسبان تقاضا کردیم که در راستای پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا به شدت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از تحویل اجناس به مشتریانی که فاقد ماسک هستند، خودداری نمایند.

وی با بیان اینکه کیفیت میوه عید برای مردم مهم است، تصریح کرد: در شرایطی که آخرین روزهای سال جاری را می گذرانیم و هم چون سال های گذشته نوبت توزیع میوه شب عید فرا رسیده است، میوه شب عید معمولاً از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و و مردم تمایل چندانی به خرید آن ندارند و خرید از میوه فروشی های با نرخ آزاد را مناسب تر و به صرفه تر می دانند.

جهانگیری با اشاره به اینکه 40 تن سیب و پرتقال توسط شرکت تعاونی دهخدای دهاقان وارد شهرستان می شود، گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شد میوه با کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ثابت انواع گوشت قرمز در دهاقان یک معضل اساسی است

قیمت ثابت انواع گوشت قرمز در دهاقان یک معضل اساسی است