مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-17اجتماعي

شناسنامه هوشمند برای کارگران فصلی مشهد


با استفاده از این برنامه شهروندان بدون حضور در ایست کارها درخواست خود را برای استفاده از کارگران و استادکاران اعلام می کنند.

- دو پروژه اجتماعی و اینترنتی شهرداری مشهد با حضور 11 دستگاه اجرایی و با هدف تکریم و ساماندهی کارگران فصلی مشهد اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، معاون خدمات شهری شهردار مشهد با اعلام این خبر از ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی خبر داد و گفت: در حال حاضر 12 ایست کار با امکانات مناسب در مشهد طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در این ایست کارها کارگران ثبت نام و نوبت دهی می شوند تا شهروندان انجام کارهایشان را به کارگران شناسنامه دار بسپارند.

مهدی یعقوبی افزود: همچنین اپلیکیشن کارگران ساختمانی با همکاری سازمان فاوای شهرداری طراحی شده که با استفاده از این برنامه شهروندان بدون حضور در ایست کارها درخواست خود را برای استفاده از کارگران و استادکاران اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی تاثیر منفی بر کسب و کارها گذاشته و تعداد این کارگران را افزایش داده است، اظهار کرد: حضور کارگران در حاشیه معابر در شأن آنها نیست و کارفرمایان هم از شرایط فعلی ناراضی هستند.

بر این اساس شهرداری به عنوان وظیفه اجتماعی و با هدف تکریم کارگران این طرح ها را اجرا و با فراخوان استانداری خراسان رضوی نهادهای متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه هوشمند برای کارگران فصلی مشهد

شناسنامه هوشمند برای کارگران فصلی مشهد