مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-17اجتماعي

معرفی برخی المان های شهری در جهان


المان یا نماد شهری، به عنوان بخشی از تلاش های مداوم سازمان بازآفرینی شهری برای تقویت شایستگی طراحی شهری در نظر گرفته می شود و دانش و مهارت ویژه طراحی شهری به عنوان ابزاری برای ادغام مهارت های متنوعی است که شرکت کنندگان مانند طراحی معماری، - طراحی منظره و تحلیل های اجتماعی و زیست محیطی ارائه می دهند.

در بسیاری از کشورهای جهان می توانیم المان های زیبا، معنادار و چشم نواز را مشاهده کنیم.

در بسیاری از شهرها، مشهورترین و جالب ترین هنرها در موزه ها حبس شدند، در حالی که برخی از آثار هنری چشمگیر، زیبا و قابل تامل مانند نیمکت های کتاب در بلغارستان و صندلی شکسته در ژنو از موارد مشهوری هستند که در بیرون از موزه و در خیابان قرار گرفتند.

در ذیل به برخی از این موارد اشاره شده است.

مجسمه دختر در لهستان مجسمه 10 متری و به وزن 5 تن، یادبود دختری در حال نقاشی کشیدن، در فضای عمومی شهر پوزنان لهستان قرار گرفته است.

این مجسمه پرتره لوسی دختر چهار ساله سازنده(David Mesguich) این اثر است که می تواند خورشید را برای کودکان پوزنان به ارمغان آورد.

سازنده این مجسمه عنوان کرد: برای تصور این مجسمه به دخترم فکر کردم و از این طریق به کودکانی که بزرگ می شوند و این بنای تاریخی را مشاهده می کنند، خواستم کاری بسازم تا کودک چهارساله آن را بفهمد و به او بگوید: نگاه کن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برخی المان های شهری در جهان

معرفی برخی المان های شهری در جهان