مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-17اقتصادي

آغاز تحویل خودرو شاهین سایپا به مشتریان


همزمان با رونمایی از اپلیکیشن مشتریان سایپا، نخستین سری از خودروهای شاهین، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا، به صورت نمادین تحویل تعدادی از مشتریان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سایپا، همزمان با رونمایی از اپلیکیشن مشتریان سایپا، نخستین سری از خودروهای شاهین، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا، به صورت نمادین تحویل تعدادی از مشتریان شد.

در این مراسم سوییچ، اسناد و خودرو 3 نفر از مشتریان سایپا تحویل داده شد و همچنین 10 دستگاه خودروی شاهین که فاکتور فروش آن همزمان با عید سعید مبعث صادر شده بود، تحویل خریداران شد.

گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و براساس نظام جدید کیفیت محصول، خودرو شاهین را با گارانتی سه ساله یا 60 هزار کیلومتر پیمایش تحویل مشتریان می دهد.

خودروی شاهین با استفاده از موتور M15 توربو شارژ، گیربکس دستی 5 سرعته و طراحی بدنه با فولادهای بسیار مستحکم رقیب جدی خودروهای خارجی هم کلاس خود است، این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد.

همچنین شاهین، مجهز به فرمان برقی، سانروف، استارت دکمه ای، سیستم ورود خروج بدون سوییچ، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نشانگر دمای بیرون، سانروف، مولتی مدیا 7 اینچ، مجهز به سیستم های BAS ،ABS،EBD و سیستم هشداردهنده ضدسرقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحویل خودرو شاهین سایپا به مشتریان

آغاز تحویل خودرو شاهین سایپا به مشتریان