مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-17اقتصادي

85 درصد توسعه زیرساخت های ارتباطات روستایی کرمان بهره برداری شد


معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر 85 درصد طرح توسعه زیرساخت های ارتباطات روستایی این استان به بهره برداری رسیده است.

- معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر 85 درصد طرح توسعه زیرساخت های ارتباطات روستایی این استان به بهره برداری رسیده و این سایت هم اکنون فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بسیاری از ارتباطات به ویژه در مدارس به صورت آنلاین تعریف شده است افزود: ضعف ارتباطات در استان کرمان از قدیم وجود داشت که طی نشستی در کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این مشکل بررسی و مقرر شد که در فاز نخست زیرساخت لازم ارتباطی 80 نقطه استان تامین شود.

وی اظهار داشت: تعدادی از زیرساخت های ارتباطی ایجاد شده نیز مشکل برق داشتند که در نشست اخیر استانداری کرمان تعیین تکلیف شدند و تامین اعتبار آن در برنامه قرار گرفته و به زودی پرداخت می شود.

آیت اللهی موسوی با اشاره به ضرورت تکمیل 80 سایت یاد شده در استان گفت: در سفر استاندار کرمان به تهران و در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توافق شد که نقاط دیگری در استان که کمبود برق و ارتباطات وجود دارد، با تفاوت شرایط بهتر نسبت به گذشته، در برنامه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد توسعه زیرساخت های ارتباطات روستایی کرمان بهره برداری شد

85 درصد توسعه زیرساخت های ارتباطات روستایی کرمان بهره برداری شد