مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 00:202021-03-16بين الملل

آمریکا هفته آینده ایران و روسیه را تحریم می کند


یک شبکه خبری آمریکایی به نقل از چند مقام دولت بایدن مدعی شدند که واشنگتن هفته آینده تحریم هایی را علیه سه کشور ایران، روسیه و چین به اتهام ادعایی مداخله در انتخابات 2020 اعمال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خبرنگار سی ان ان شامگاه سه شنبه (به وقت تهران) به نقل از سه مقام آمریکایی پیش بینی کرد که هفته آینده دولت جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا تحریم هایی را در خصوص مداخله برخی کشورها در انتخابات 2020 آمریکا اعلام کند.

این مقام ها بدون اشاره به جزییات مربوط به تحریم های موردنظر، اعلام کردند که این تحریم ها چند کشور از جمله روسیه، چین و ایران را هدف قرار خواهد داد.

گفتنی است که شورای اطلاعات ملی ایالات متحده ساعاتی پیش با استناد به یک گزارش مدعی دخالت و تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات 2020 آمریکا از سوی ایران، چین و روسیه شد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص گفت: مهم است که کشورهای عضو توافق هسته ای از پنجره دیپلماتیک و فرصت 3 ماهه ای که ایران در نظر گرفته، برای حفظ این توافق استفاده کنند .

گفتنی است، رافائل گروسی مدیرکل این آژانس بدون اشاره به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل توسط آمریکا در سال 2018 میلادی گفت: بازگشت آمریکا به توافق هسته ای 2015 رویدادی شدنی است؛ اما هر 2 طرف (تهران و واشنگتن) باید آماده مذاکره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا هفته آینده ایران و روسیه را تحریم می کند

آمریکا هفته آینده ایران و روسیه را تحریم می کند