مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-16اقتصادي

پایان 5 سال بلاتکلیفی؛ عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر آغاز شد


مدیر شهرک صنعتی کاشمر از آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه مرکزی شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ظرف مدت یک سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- به عنوان پیمانکار با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال به امضا رسیده که بر اساس آن مدت زمان اجرای این پروژه 12 ماه اعلام شده است.

مدیر شهرک صنعتی کاشمر با بیان اینکه ظرفیت تصفیه خانه احداثی 250 مترمکعب است، بیان کرد: در حال حاضر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی 100 مترمکعب فاضلاب تولید می کنند و ظرفیت در نظر گرفته شده برای تصفیه خانه احداثی، فاز توسعه ای شهرک نیز دیده شده است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی کاشمر از سال 74  فعال شده است، بیان کرد: طبق  مصوبه هیأت وزیران هر شهرک صنعتی پس از احراز شرایط سه گانه شامل واگذاری 50 درصد شهرک، بهره برداری حداقل 30 درصد واحدها و تولید 100 مترمکعب فاضلاب صنعتی مکلف و ملزم به تأسیس، راه اندازی و به کارگیری مداوم سامانه تصفیه فاضلاب صنعتی است.

امینی ادامه داد: از سال 95 با توجه به فعال شدن واحدهای مستقر، تولید فاضلاب به ظرفیت 100 مترمکعب رسید و می بایست اقدام به احداث تصفیه خانه شود.

مدیر شهرک صنعتی کاشمر با اشاره به پیگیری های مستمر و مکاتبات لازم در این زمینه خاطرنشان کرد: سرانجام با گذشت حدود 5 سال و با تخصیص اعتبار لازم و طی مراحل اداری، پیمانکار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 5 سال بلاتکلیفی؛ عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر آغاز شد

پایان 5 سال بلاتکلیفی؛ عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر آغاز شد