مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-16سياسي

سپاه پاسداران سمبل مقاومت و شهادت طلبی است


سپاه کربلا با گرامیداشت با سعادت سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار از سپاه پاسداران به عنوان سمبل مقاومت، - ساری- سپاه کربلا با گرامیداشت با سعادت سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار از سپاه پاسداران به عنوان سمبل مقاومت، ایثار و شهادت طلبی یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه سپاه کربلا به مناسبت ولادت باسعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار آمده است: سالروز میلاد پرخیر و برکت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) که در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، دور اندیشی امام امت بود که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در برابر جبهه معاندین و مخالفین انقلاب حفظ و حراست کرد.

در ادامه تصریح شده است: سپاه پاسداران زمانی تشکیل شد که انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها، فتنه ها و شرارت های دشمنان خارجی و داخلی که وابسته به ایادی غرب و شرق بودند، مواجه شد.

از همین رو مقابله و ایستادگی در برابر جبهه مستکبران عالم برعهده سپاه پاسداران گذاشته شد تا به تناسب وظیفه ذاتی خود علاوه براینکه در زمینه های امنیتی و نظامی فعالیت می کند برای حفظ و حراست انقلاب در زمینه های دیگر نیز نقش مهم و اثرگذاری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران سمبل مقاومت و شهادت طلبی است

سپاه پاسداران سمبل مقاومت و شهادت طلبی است