مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-16اقتصادي

ثبت نام 2600 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی استان همدان


رییس جهاددانشگاهی همدان ضمن شرح گزارش اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور و استان گفت: جهاددانشگاه همدان در این طرح دارای سهمیه 2100 نفری بوده که با این وجود موفق به ثبت نام بیش از 2600 نفر شده است.

- علی کلانترنیا در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان، اعلام کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان طبق برنامه ریزی انجام شده بسیار خوب با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیش رفته است.

وی افزود: برای آموزش متقاضیان طرح با توجه به منع برگزاری کلاس های حضوری در استان به علت شیوع ویروس کرونا، آموزش های مجازی آفلاین و آنلاین به صورت منسجم در حال برگزاری است و محتوای کلاس ها به صورت فایل و کلیپ های آموزشی در قالب DVD تهیه شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: همچنین برای تشویق متقاضیان با توجه به مطالب آموزشی ارائه شده توسط پیشرانان، برگزاری مسابقه مجازی همراه با اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم و 50 نفر برتر دیگر با قید قرعه کشی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: بیمه اجتماعی مشاغل خانگی, یکی از خدمات خوب دولت برای متقاضیان است که فرصتی را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با هزینه کم از مزایای بیمه ای و بازنشستگی استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2600 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی استان همدان

ثبت نام 2600 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی استان همدان