مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-16اقتصادي

تعیین تکلیف کالاهای سلامت محور در انبارهای تملیکی استان تهران


معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر شناسایی و صحت سنجی وضعیت انبارهای استان گفت: کالاهای سلامت محور در انبارهای اموال تملیکی استان تهران تعیین تکلیف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا گودرزی عصر سه شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به لزوم تسریع در پیشرفت سامانه جامع انبارها اظهار داشت: شناسایی و صحت سنجی وضعیت انبارها در استان تهران ضروری است و بایستی از ظرفیت دستگاه های مختلف در این زمینه استفاده شود تا این موضوع سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به فسادپذیر بودن کالاهای سلامت محور دپو شده در انبارهای اموال تملیکی و اتمام تاریخ انقضا این کالاها مقرر شده تا فارغ از ابلاغ رأی مرجع قضایی با حضور نمایندگان تعزیرات و نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی و غیره نسبت به امحا آن اقدام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: مقرر شد هر دوشنبه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی با حضور در انبار اموال تملیکی نسبت به تفکیک و تعیین تکلیف کالاهای سلامت محور در سه گروه قابل ابتیاع، قابل امحا و قابل هبه دسته بندی و لیست آن را به کمیسیون ارسال کنند تا تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف کالاهای سلامت محور در انبارهای تملیکی استان تهران

تعیین تکلیف کالاهای سلامت محور در انبارهای تملیکی استان تهران