مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-16سياسي

شهردار اسلامشهر استعفاء داد


رییس شورای شهر اسلامشهر از استعفای حسین طلا شهردار این شهر خبر داد.

- اورینب مسرور رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، با تأیید خبر استعفای شهردار اسلامشهر، اظهار کرد: حسین طلا شهردار اسلامشهر در طی نامه کتبی عصر روز گذشته متن استعفای خود را از سمت مدیریت شهرداری اسلامشهر به رییس شورا ارسال کرد.

وی با اشاره به علت استعفای شهردار اسلامشهر، گفت: حسین طلا به علت شرکت در انتخابات شورای شهر تهران از ادامه همکاری با مدیریت شهرداری اسلامشهر استعفاء کرده و اعضای شورای شهر در  نخستین جلسه فوق العاده برای پذیرش یا عدم پذیرش استعفای شهردار تصمیم گیری خواهند کرد.

رییس شورای شهر اسلامشهر با اشاره به اخبار و شایعات  منتشر شده در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز اعضای شورای شهر توضیحات شهردار را استماع نکرده اند، اخبار ضد و نقیضی که در فضای مجازی منتشر شده حدس و گمان و تحلیل های افراد جناح های مختلف بوده است و واقعیت ندارد.

مسرور تأکید کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهرداری اسلامشهر اعضای شورای شهر در جلسه فوق العاده شورا روز چهارشنبه هفته جاری برای ادامه همکاری و یا عدم همکاری حسین طلا تصمیم گیری خواهند کرد و با پذیرش استعفای حسین طلا، یک نفر را به عنوان سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اسلامشهر استعفاء داد

شهردار اسلامشهر استعفاء داد