مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-16اقتصادي

صنعتگران کرمانشاه در پویش همدلی 765 میلیون تومان کمک کردند


رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: صنعتگران و کارآفرینان کرمانشاه در دو مرحله «پویش همدلی» در همکاری با خانه صنعت و معدن استان، 765 میلیون تومان کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس و اعضای هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از واحدهای صنعتی بزرگ استان برای عرض تبریک به مناسبت ارتقا درجه سرتیپ سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان با وی دیدار کردند.

جهانبخش شکری، رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه ضمن عرض تبریک ارتقا درجه سردار ریحانی،  اعیاد شعبانیه و روز سپاه پاسداران، اظهار داشت: صنعتگران و کارآفرینان کرمانشاه در دو مرحله پویش همدلی در همکاری با خانه صنعت و معدن استان 765 میلیون تومان کمک کردند.

  وی افزود: در حال حاضر نیز با حضور در پویش تهیه کفش برای نیازمندان یک هزار و 400 جفت کفش خریداری و جهت توزیع به مسئولین استانی تحویل داده است.

شکری افزود: مدیران واحدهای صنعتی علاوه بر حضور در سنگر اقتصادی و صنعت آمادگی دارند تا در  حد توان کمک های خود را به جامعه داشته باشند.

  350 فقره جواز تاسیس توسط سازمان خانه صنعت و معدن کرمانشاه صادر شد دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز در بخشی از این دیدار به تشریح فعالیت های خانه صنعت و معدن استان پرداخت و گفت: مقطعی تامین کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران کرمانشاه در پویش همدلی 765 میلیون تومان کمک کردند

صنعتگران کرمانشاه در پویش همدلی 765 میلیون تومان کمک کردند