مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-16اقتصادي

تشکیل ستاد سفر نوروزی در مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران ضمن اشاره به فعال بودن تمامی تاسیسات گردشگری و آزاد بودن سفر به استان ، تاکید کرد: توصیه ما این است که مردم در این ایام سفر نکنند.

وی به آسیب های جدی مجموعه گردشگری از محدودیت های کرونایی اشاره کرد و گفت: تا کنون هزاران میلیارد تومان خسارت به به خاطر تعطیلات کرونایی به تاسیسات گردشگری استان وارد شده و بخش قابل توجهی از توان این صنعت را در گردشگر پذیرترین ناحیه کشور گرفته است.

فرزانه با تاکید بر این که سفر به مازندران باید مسئولان باشد، گفت: در صورت اقدام به سفر از مردم می خواهیم حداقل پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت کنند تا امنیت خود و خانواده اشان و همچنین وضعیت استان مازندران را به خطر نیندازند.

استان مازندران جزو نخستین استان های کشور بود که از 29 بهمن ماه سال گذشته درگیر شیوع کرونا شد ، ویروسی که نه تنها در بهترین زمان درآمدزایی گردشگری سال مازندران را در نوردید ، بلکه خسارت جدی به اقتصاد کشور از جمله حوزه گردشگری وارد کرد که تقریبا نیمی از اقتصاد و یک سوم اشتغال مازندران را تشکیل می دهد.

ویروس کرونا فقط در موج نخست خود که در طلایی ترین فصل گردشگری مازندران یعنی نوروز 1399 رقم خورد ، طبق برآوردهای رسمی حدود 6 هزار میلیارد ریال تنها در بخش لغو رزرو تاسیسات گردشگری خسارت وارد و حدود 15 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد سفر نوروزی در مازندران

تشکیل ستاد سفر نوروزی در مازندران