مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-16اجتماعي

تایید کتاب کلاس شهر در وزارت آموزش و پرورش


کتاب سبک زندگی و آداب شهروندی طرح کلاس شهر ویژه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی به سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش راه یافت و مورد تأیید قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان کتاب سبک زندگی و آداب شهروندی طرح "کلاس شهر" ویژه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی به سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش راه یافت و مورد تأیید قرار گرفت.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: طبق تفاهم نامه طرح کلاس شهر، چهار کتاب این طرح باید به عنوان کتب اصلی مورد بررسی قرار می گرفت که از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان برای وزارت آموزش و پرورش ارسال شد و در نهایت مورد تأیید قرار گرفت و در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی این وزارتخانه به عنوان کتاب های مناسب برای آموزش و پرورش شناخته شد.

احمد رضایی افزود: در مرحله نخست، کتاب کار دانش آموز، کتاب کار معلم و کتاب کار اولیا ویژه کلاس اول ابتدایی که شامل 15 سرفصل حوزه شهروندی بود مورد تأیید قرار گرفت و در این سامانه ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید کتاب کلاس شهر در وزارت آموزش و پرورش

تایید کتاب کلاس شهر در وزارت آموزش و پرورش