مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-16حوادث

تشدید برخورد پلیس یزد با رفتارهای مجرمانه در چهارشنبه سوری


فرمانده انتظامی استان یزد از تشدید برخورد پلیس با رفتارهای مجرمانه در چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: دستگیرشدگان تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عده ای به بهانه چهارشنبه سوری دست به اقدامات خطرناک می زنند که مخل آسایش و امنیت مردم است، اظهار داشت: پلیس با این اقدامات برخورد جدی خواهد کرد و هیچ چشم پوشی از رفتارهای مجرمانه نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: هیچ نقطه ای از استان یزد برای انجام رفتارهای پرخطر چهارشنبه سوری امن نیست و پلیس به محض اطلاع از این موارد و رؤیت آنها، با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد خواهد کرد.

بهدانی فرد از استمرار و تقویت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در همین راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز متصدی یک سوپر مارکت در امر خرید و فروش موادمحترقه، موضوع را به طور ویژه پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: در بازرسی از این واحد، 5 هزار و 515 عدد انواع ترقه به ارزش 72 میلیون ریال کشف شد.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان با سودجویانی که با رفتارهای هنجارشکنانه، سلامت و در برخی موارد جان خود و دیگران را به مخاطره می اندازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد پلیس یزد با رفتارهای مجرمانه در چهارشنبه سوری

تشدید برخورد پلیس یزد با رفتارهای مجرمانه در چهارشنبه سوری