مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-16اقتصادي

کارمند رشوه گیر یکی از ادارات دولتی یزد دستگیر شد


با پیگیری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و انجام رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک کارمند رشوه گیر در یکی از ادارات دولتی در یزد شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری یزد گفت : با پیگیری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و انجام رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک کارمند رشوه گیر در یکی از ادارات دولتی در یزد شناسایی و دستگیر شد.

غلامعلی دهشیری در این رابطه اظهار کرد: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص برخورد با هرگونه فساد اداری و مالی با پیگیری های مستمر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و با همکاری اداره کل اطلاعات، یکی از کارمندان دولتی متخلف بازداشت شد.

وی افزود: پولشویی و دریافت بیش از ده میلیارد ریال رشوه از جمله اتهامات این کارمند متخلف است که تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

رییس کل دادگستری استان یزد اظهار کرد: از این متهم، اموالی از قبیل 325 سکه بهار آزادی، دو دستگاه خودروی سواری خارجی، سند 3 دانگ شراکت در خودروی سنگین، امتیاز پیش خرید سه دستگاه آپارتمان و 200 گرم طلای آب شده کشف نیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، دهشیری در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه از گزارش های مردمی در زمینه مبارزه با فساد استقبال و حمایت می کند و شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمند رشوه گیر یکی از ادارات دولتی یزد دستگیر شد

کارمند رشوه گیر یکی از ادارات دولتی یزد دستگیر شد