مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-16سياسي

نابودی داعش های فقر و بیکاری نیازمند داشتن تفکر انقلابی است


نماینده دشتستان در مجلس با بیان اینکه نابودی داعش های فقر و بیکاری نیازمند داشتن تفکر انقلابی است، گفت: پیش شرط تشکیل دولت جوان حزب اللهی، - وحدت نیروهای انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی دوشنبه شب در نشست بصیرتی با جوانان گناوه وحدت را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: وحدت نیروهای انقلابی در سراسر کشور یک ضرورت و واجب است که باید هم در رأس با انتخاب کاندیدای واحد و هم در بدنه جریان محقق شود.

وی با انتقاد از تخریب شخصیت ها و کاندیداهای جریان انقلاب توسط برخی عناصر خودی، اضافه کرد: اینکه کاندیداهای متعددی در جریان انقلاب برای ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده اند نشانه بلوغ و ظرفیت بالای این جریان است اما مهم این است که در صحنه نهایی رقابت با یک کاندیدا وارد شویم لذا هم افزایی نیروهای انقلاب در انتخابات 1400 بیش از گذشته موضوعیت دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید یک دولت مردمی تشکیل شود که با جدیت با آقازادگی، رانت خواری، پارتی بازی و خام فروشی مقابله کند.

وی تاکید کرد: پیش شرط تشکیل دولت جوان حزب اللهی، وحدت نیروهای انقلاب است که این وحدت ابتدا باید گفتمانی باشد و بعد هم در عمل ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی داعش های فقر و بیکاری نیازمند داشتن تفکر انقلابی است

نابودی داعش های فقر و بیکاری نیازمند داشتن تفکر انقلابی است