مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 21:152021-03-15ورزشي

باشگاه رایکا در اتاق انتظار تحقق وعده ها/ قراردادها به 50 درصد رسید


اکنون که به نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور رسیدیم هیچ یک از وعده های مسوولان عملی نشده است و این باشگاه رایکا به تنها و بدون هیچ کمکی از اعتبار و آبروی شهر بابل در این مسابقات دفاع کرد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشیفرید درزی مدیرعامل باشگاه رایکا طی گفت وگویی با اشاره به مشکلات اخیر باشگاه در پی نامهربانی های صورت گرفته، اظهار کرد: الان که به نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور رسیدیم هیچ یک از وعده های مسوولان عملی نشده است و این باشگاه رایکا به تنها و بدون هیچ کمکی از اعتبار و آبروی شهر بابل در این مسابقات دفاع کرد.

وی از پرداخت قراردادهای کادر فنی بازیکنان و عوامل تیم رایکا   خبر داد و گفت: مابقی مبلغ قرارداد کادرفنی بازیکنان و عوامل تیم به حساب آن ها واریز شد و سقف پرداختی آن ها طبق قرارداد و پیش از شروع بازی های نیم فصل دوم فصل به 50 درصد رسیده است.

درزی در ادامه بیان کرد: تمامی مسابقات نیز به بهترین شرایط میزبانی و همچنین مسابقات خارج از خانه برگزار شده ولی لازم به ذکر است که مسوولان شهرستانی که در ابتدای فصل وعده و وعیدهای زیادی داده بودند حتی به خود زحمت حضور در تمرینات این تیم را ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه رایکا در اتاق انتظار تحقق وعده ها/ قراردادها به 50 درصد رسید

باشگاه رایکا در اتاق انتظار تحقق وعده ها/ قراردادها به 50 درصد رسید