مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-15اقتصادي

صدور مجوزهای توسعه تولید شرکت های برتر در کمتر از یک هفته


تا اردیبهشت سال آینده آیین نامه ای ابلاغ خواهیم کرد که بر مبنای آن همه مجوزهای لازم برای توسعه تولید و اشتغال شرکت های برتر در کمتر از یک هفته صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زرندی عصر امروز در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با پنج شرکت برتر تولیدی در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج شرکت چادرملو، ماشین سازی اراک، آلومینیوم المهدی، نفت سپاهان و شیرین عسل، پتانسیل 352 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارند.

معاون طرح و برنامه وزیر صمت افزود: رویکردی در جهان وجود دارد که شرکت های بزرگ و برتر را به عنوان لکوموتیو اقتصادی تلقی می کند؛ اگر چنین شرکت هایی در کشورمان توسعه یابند، می توانند نقش آفرین جدی در مقوله توسعه باشند.

وی با اشاره به برنامه حمایت از 100 شرکت برتر کشور، گفت: تا اردیبهشت سال آینده آیین نامه ای ابلاغ خواهیم کرد که بر مبنای آن همه مجوزهای لازم برای توسعه تولید و اشتغال شرکت های برتر به دور از بوروکراسی های رایج اداری در کمتر از یک هفته صادر شود.

زرندی تصریح کرد: در سال های گذشته برخی شرکت های بزرگ از کشورمان خارج شده اند از این رو باید اعتماد به این شرکت ها را تقویت کرد؛ در همین راستا به دنبال فراهم کردن خط سبزی برای شرکت های برتر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای توسعه تولید شرکت های برتر در کمتر از یک هفته

صدور مجوزهای توسعه تولید شرکت های برتر در کمتر از یک هفته