مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-15حوادث

آزادی 90 زندانی و مصالحه یک قتل در زندان عادل آباد شیراز


رییس کل دادگستری فارس با اشاره به فراهم شدن زمینه آزادی 90 نفر از زندانیان و مصالحه یک قتل در زندان عادل آباد شیراز گفت: 1750 نفر زندانی به عنوان نیروی کار به واحدهای تولیدی استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در راستای پایش مستمر زندانیان استان و کاهش جمعیت کیفری، ظهر امروز رییس کل دادگستری فارس و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور کلیه قضات دادسرا و دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز از زندان های شیراز بازدید و آخرین وضعیت پرونده زندانیان را بررسی کردند.

در این بازدید که 80 تن از قضات دادسرا و محاکم شیراز حضور داشتند زمینه آزادی 90 زندانی فراهم و پرونده یک قتل با حضور عالی ترین مقام قضایی استان به سازش منجر شد.

رییس کل دادگستری فارس در حاشیه این بازدید گفت: شیوه نامه ای در دادگستری استان تدوین شده است که به قضات اجازه می دهند زندانیان فاقد جرائم مهم  پس از تحمل یک ششم از دوران حبس خود با در نظر گرفتن حقوق شاکی در یکی از واحد های تولیدی و کارخانجات متقاضی  نیروی کار مشغول به کار شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه از آغاز اجرای این شیوه نامه تاکنون 1750 نفر از این زندانیان به واحدهای تولیدی معرفی شده اند گفت: این افراد با نظارت دادگستری و زندان مشغول به کار شده و حقوق دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 90 زندانی و مصالحه یک قتل در زندان عادل آباد شیراز

آزادی 90 زندانی و مصالحه یک قتل در زندان عادل آباد شیراز