مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-15اقتصادي

بهره برداری از تقاطع های محمدآباد و داودآباد قرچک در سال 1400


تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد نیز بنا به قول شرکت راه آهن در 6 ماهه نخست سال 1400 به بهره برداری می رسد که با تثبیت تردد روستاهای پایین دست و رونق شهرک صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: به رغم کمبود اعتبارات، پروژه های خوبی در سطح شهرستان به اجرا درآمد یا در حال اجرا است که می توان به رونق شهرک صنعتی در قالب فعالیت یک هزار واحد تولیدی، کمربندی جنوبی، تعیین تکلیف تعاونی واحدهای مسکونی، تقاطع های غیرهمسطح داودآباد و محمدآباد و غیره اشاره کرد.

وی گفت: در حوزه اشتغال و رونق صنایع شهرستان هویت خاصی پیدا کرده و نویدبخش رونق منطقه در تمام عرصه ها است چرا که هر کجا رونق اقتصادی بوده، توسعه در سطوح مختلف اتفاق افتاده است.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: تلاش کنیم در سال جدید از تمام ظرفیت های قانونی و ظرفیت های بالقوه قرچک برای آبادانی منطقه و رفع مشکلات مردم استفاده شود.

خطیبی بیان کرد: فاز دوم شهرک صنعتی از فروردین ماه واگذار می شود و سیل متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه را شاهد خواهیم بود و این امر می طلبد تمام مدیران برنامه ریزی لازم برای توسعه زیرساخت ها را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تقاطع های محمدآباد و داودآباد قرچک در سال 1400

بهره برداری از تقاطع های محمدآباد و داودآباد قرچک در سال 1400