مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-15بين الملل

تعلیق پروازها بین ایران و عراق/الزامات جدید پروازهای دو طرف


سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به تعلیق پروازها بین ایران و عراق به دلیل شیوع کرونای انگلیسی، گفت: از 25 اسفند 99 تا 10 فروردین 1400، پروازها صرفا به منظور بازگرداندن اتباع دو طرف به کشورهای متبوع برنامه ریزی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه پروازهای شرکت های هواپیمایی داخلی و عراقی از مبدا عراق به مدت یک هفته از 24 اسفند 99 به حالت تعلیق در می آید.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به شیوع نوع جدید ویروس کرونا انگلیس ی و به منظور رعایت اقدامات احتیاطی لازم و حفظ سلامت شهروندان این تدابیر اتخاذ شده است.

همچنین همه شرکتهای هواپیمایی نیز نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مسافران ملزم شده اند.

*  الزامات جدید برقراری پروازهای عراق سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پیرو این اطلاعیه، الزامات جدید برقراری پرواز از مبدا و مقصد کشور عراق را اعلام کرد.

محمد حسن ذیبخش اظهارداشت: براساس تصمیمات متخذه در ستاد ملی کرونا و تاکیدات وزارت بهداشت، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس جهش یافته کوید 19 انگلیسی از مورخ 25 اسفندماه 99 تا 10 فروردین ماه 1400 الزامات برقراری پروازها از مبدا و مقصد کشور عراق توسط سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق پروازها بین ایران و عراق/الزامات جدید پروازهای دو طرف

تعلیق پروازها بین ایران و عراق/الزامات جدید پروازهای دو طرف