مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-15دانش

ساخت سیستم شتابدهنده هوازدگی توسط محققان کشور


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود موفق به طراحی و ساخت سیستم شتابدهنده هوازدگی شدند.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود موفق به طراحی و ساخت "سیستم شتابدهنده هوازدگی" شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید هراتی زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص معرفی سیستم شتابدهنده هوازدگی گفت: درخصوص معرفی دستاورد مدنظر با عنوان سیستم شتابدهنده هوازدگی Accelerated Weathering System باید اشاره کنم که هرساله بخشی از تولید ناخالص ملی کشورها صرف تعمیر و نگهداری سیستم ها و تجهیزاتی می شود که اگر کارایی، استحکام و طول عمر بیشتری در برابر عوامل طبیعی و فرآیندهای به وجود آمده ناشی از آن (مانند خوردگی) داشتند، بسیاری از هزینه های ذکرشده عملاً حذف می شدند.

وی افزود: با توجه به این موضوع اهمیت تولید مواد با کیفیت و مقاوم، با ماندگاری بالا و ضرورت انجام فرآیندهای استانداردسازی و کنترل کیفی، نیاز به بازسازی و یا شبیه سازی پدیده های محیطی دارد و به همین دلیل به شکل گسترده ای از سیستم های شبیه ساز در انجام امور پژوهشی و کنترل کیفی و یا استانداردسازی محصولات صنعتی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سیستم شتابدهنده هوازدگی توسط محققان کشور

ساخت سیستم شتابدهنده هوازدگی توسط محققان کشور