مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-15سياسي

7 ریشه نبود تاب آوری آبی در تهران/ پروژه های که ربانی برای پاره کردن ندارد


کارشناس مسائل شهری با اشاره به7 ریشه نبود تاب آوری آبی در تهران گفت:اظهارنظر غیرکارشناسانه برخی مدیران سبب بسیاری از معضلات در حوزه آب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمحمدسجاد ناصری نیا،کارشناس مسائل شهری در یادداشتی درباره تاب آوری آبی تهران با عنوان تاب آوری آبی از حرف تا عمل اظهارداشت: تهران برای رسیدن به سطح قابل قبول در حوزه تاب آوری آبی با موانع و مشکلاتی رو به رو است و اظهارنظر غیرکارشناسانه برخی مدیران، خود نیز ریشه بسیاری از معضلات در حوزه آب خواهد شد.

جزییات این یادداشت به شرح ذیل است: چندی پیش معاون فنی عمرانی بلدیه پایتخت در یادداشتی که در رسانه ها منتشر شد، نصب تعدادی باران سنج و آب سنج را گواهی بر قرابت تهران به الگویی در راستای شهر تاب آور آبی در کشور قلمداد کرد.

  هر چند که قصد پاسخگویی به آن نوشتار و نقد عملکرد نه چندان مطلوب حوزه معاونت فنی و عمرانی در دوره جاری را ندارم ولی به جهت آگاهی خوانندگان در ادامه توضیحاتی در خصوص تاب آوری عرض خواهد شد.

 اصولاً تاب آوری آبی به چه معناست؟  سازمان جهانی متروپلیس، تاب آوری را به عنوان ظرفیت افراد، جامعه، نهادها و سیستم های یک شهر برای تحمل تنش ها و انطباق آنها و در عین حال تداوم و رشد پایدار تعریف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 ریشه نبود تاب آوری آبی در تهران/ پروژه های که ربانی برای پاره کردن ندارد

7 ریشه نبود تاب آوری آبی در تهران/ پروژه های که ربانی برای پاره کردن ندارد