مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-15سياسي

سند توسعه فعالیت های قرآنی خراسان رضوی رونمایی شد


اجرایی توسعه فعالیت های قرآن و عترت خراسان رضوی با چشم انداز 1403-1395 هجری شمسی رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی سند راهبردی- اجرایی توسعه فعالیت های قرآن و عترت خراسان رضوی با چشم انداز 1403-1395 هجری شمسی رونمایی شد.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه رونمایی از این سند که امروز، 25 اسفندماه، در جریان جلسه شورای معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این سند به منزله نقشه راه است و تا سال 1402 فضای قرآنی مشهد و استان را ترسیم کرده است است که شامل اهداف کلان، راهبردها، آسیب ها، چالش ها، فرصت و نقاط قوت فعالیت های قرآنی استان است.

در این سند، برنامه های 12 دستگاه فرهنگی و دینی درج شده و فعالیت های آن ها در دبیرخانه کارگروه قرآنی شورای فرهنگ عمومی رصد می شود.

محمدتقی کاظمی نسب از معرفی 14 خادم قرآنی از خراسان رضوی جهت تجلیل در رمضان 1400 توسط رییس جمهور، براساس مصوبه کارگروه تبلیغ و ترویج معرفی خادمان خبر داد و گفت: از 63 موسسه قرآنی و 17 استاد و پیشکسوت قرآنی در ایام کرونا حمایت مالی به عمل آمد.

وی با اشاره به طرح طرح ملی انتخاب و معرفی روستاهای قرآنی ایران، بیان کرد: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور سامان­دهی، تقویت و حمایت از فعالیت­ های دینی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه فعالیت های قرآنی خراسان رضوی رونمایی شد

سند توسعه فعالیت های قرآنی خراسان رضوی رونمایی شد