مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-15حوادث

زن کُشی در شاهرود


فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به قتل دختر نوجوانی در این شهرستان و جسد حلق آویز پدرش در محل حادثه گفت: با توجه به شواهد موجود از جمله دست نوشته پدر دختر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ علی کریمی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: دختر 12 ساله ای به نام آریانا در شهرستان شاهرود به دست پدر 35 ساله اش به قتل رسید و سپس قاتل بعد از این جنایت هولناک خود را حلق آویز کرده و به زندگیش پایان داد.

وی توضیح داد: ساعت 12:13 روز گذشته در تماس مردمی با پلیس 110 مبنی بر یک مورد فوریت های پلیسی در خیابان 22 بهمن شاهرود، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل و بررسی های اولیه، خانمی به مأموران اعلام داشت حدود 2 ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت، همسر و دخترش پاسخگوی تلفن و آیفون منزل نیستند.

کریمی با بیان اینکه خودروی شخصی همسر این خانم نیز به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن در خانه بود، افزود: این موضوع ظن و شک مأموران را برانگیخت و پس از هماهنگی های لازم ماموران آتش نشانی و پلیس وارد خانه شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از ورود به منزل با صحنه های تلخ و دلخراش مواجه می شوند که جسد دختری 12 ساله روی تختخواب افتاده و مردی حلق آویز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن کُشی در شاهرود

زن کُشی در شاهرود