مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-15سياسي

ترخیص 3400 موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های پلیس یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح آزادی موتورسیکلت های رسوبی از پارکینگ های یزد خبر داد و گفت: سه هزار و 400 موتورسیکلت در قالب این طرح از پارکینگ ها آزاد شد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح آزادی موتورسیکلت های رسوبی از پارکینگ های یزد خبر داد و گفت: سه هزار و 400 موتورسیکلت در قالب این طرح از پارکینگ ها آزاد شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، وضعیت امنیت استان یزد را خوب ارزیابی و اظهار کرد: میزان سرقت ها در سال جاری نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش یافته و کشفیات سرقت ها نیز افزایش هفت در صدی داشته است.

وی همچنین از کشف 70 درصد سرقت های استان یزد خبر داد و افزود: دو سوم سرقت های استان یزد خرد است که از نظر ارزش ریالی رقم قابل توجهی نیست.

بهدانی فرد آمار سرقت به عنف در استان یزد را دارای کاهش 50 درصدی در سال جاری اعلام کرد و گفت: استان یزد در این زمینه جایگاه خوبی در کشور دارد.

فرمانده انتظامی استان در مورد سرقت های مسلحانه استان یزد نیز بیان کرد: مورد اخیر، سرقت مسلحانه از یک طلافروشی فاقد مجوز بوده و سارقان غیربومی با توجه به اینکه طلا فروشی در کوچه فرعی قرار داشت، اقدام به سرقت مسلحانه دو کیلو طلا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 3400 موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های پلیس یزد

ترخیص 3400 موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های پلیس یزد