مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-15حوادث

چگونه چهارشنبه سوری ایمن داشته باشیم


مسئول آتش نشانی شهرداری خرم دره گفت: والدین در روز چهارشنبه سوری نباید کودکان، نوجوانان را تنها گذارند، زیرا هیجان، شور و شوق، کم توجهی به ایمنی و ریسک و خطر کردن، - ایسنا/زنجان مسئول آتش نشانی شهرداری خرم دره گفت: والدین در روز چهارشنبه سوری نباید کودکان، نوجوانان را تنها گذارند، زیرا هیجان، شور و شوق، کم توجهی به ایمنی و ریسک و خطر کردن، اقتضای سن و ویژگی آن ها است.

کیارش نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه سوری و استفاده برخی از جوانان از ترقه و مواد محترقه، عنوان کرد: برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی باید از روشن کردن آتش در داخل پارکینگ مسقف، نزدیک اتومبیل ها، زیر سیم های برق و کنار کیوسک های برق فشار قوی اکیداً خودداری کرد.

وی تاکید کرد: قبل از روشن کردن آتش، باید به یاد داشت حتماً یک خاموش کننده استاندارد (کپسول آتش نشانی پر و دارای تاریخ اعتبار) و شیلنگ متصل به شیر آب آماده داشته باشید تا در صورت سرایت آتش و یا از کنترل خارج شدن آن بلافاصله اقدام به خاموش کردن آتش به وسیله آب کرد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که از پریدن از روی آتش با چادر، مانتوی بلند، شال بلند و یا لباس گشاد جداً باید جتناب شود، تصریح کرد: اگر گوشه لباس آتش گرفت به هیچ وجه نباید دوید، زیرا این کار باعث رسیدن اکسیژن بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه چهارشنبه سوری ایمن داشته باشیم

چگونه چهارشنبه سوری ایمن داشته باشیم