مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-15فرهنگي

کتابی از دینانی، «نظریه ژانر» و دو اثر داستانی


«عقلانیت و معنویت» نوشته غلامحسین ابراهیمی دینانی، «نظریه ژانر» با تدوین و تالیف سیدمهدی زرقانی و محمودرضا قربان صباغ، «هومو موزیکوس» نوشته هرمز ریاحی و «پیرمردی که داستان های عاشقانه می خواند» نوشته لوییس سپولودا با ترجمه محمد شهبا منتشر شده است.

- عقلانیت و معنویت نوشته غلامحسین ابراهیمی دینانی، نظریه ژانر با تدوین و تالیف سیدمهدی زرقانی و محمودرضا قربان صباغ، هومو موزیکوس نوشته هرمز ریاحی و پیرمردی که داستان های عاشقانه می خواند نوشته لوییس سپولودا با ترجمه محمد شهبا منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب عقلانیت و معنویت نوشته غلامحسین ابراهیمی دینانی در 157 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 30 هزار تومان توسط نشر هرمس منتشر شده است.

جایگاه فلسفه اسلامی ، سنت و تجدد ، ماجرای فکر فلسفی در جهان اسلام ، پرسش و پاسخ ، رابطه عرفان و فلسفه ، حکمت اشراق(1) و حکمت اشراق(2) از عناوین اصلی این کتاب هستند.

نظریه ژانر (نوع ادبی) با تدوین و تالیف سیدمهدی زرقانی و محمودرضا قربان صباغ در 438 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 76هزار تومان توسط نشر یادشده منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: وقتی سخن از نظریه به میان می آید، پرسش هایی درباره ماهیت، ویژگی ها و کارکردها به ذهن متبادر می شود: ژانر چیست و کارکرد آن کدام است؟ ویژگی های آن چیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی از دینانی، «نظریه ژانر» و دو اثر داستانی

کتابی از دینانی، «نظریه ژانر» و دو اثر داستانی