مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-15سياسي

ارائه طرح مدیریت و انتشار داده های شهری به صحن علنی شورای شیراز


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز، از ارائه طرح مدیریت و انتشار داده های شهری در قالب طرح کمیسیون هوشمندسازی و فناوری به صحن علنی شورا خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز، از ارائه طرح مدیریت و انتشار داده های شهری در قالب طرح کمیسیون هوشمندسازی و فناوری به صحن علنی شورا خبر داد.

لیلا دودمان در شصت و هفتمین نشست کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مصوبات این نشست گفت: طرح مدیریت و انتشار داده های شهری به صورت مشترک با کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا بررسی و مقرر شد که موضوع در قالب طرح کمیسیون به صحن شورا ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شیراز دودمان افزود: در این نشست همچنین گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از پیشرفت پروژه فیبر نوری ارائه و قرار شد که هفته آینده اعضای کمیسیون هوشمندسازی از پروژه مذکور بازدید کنند.

قرائت گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی دستور کار دیگر این نشست بود که دودمان پس از ارائه گزارش از بازدید اعضای کمیسیون هوشمندسازی از آن پروژه طی یک هفته آینده خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح مدیریت و انتشار داده های شهری به صحن علنی شورای شیراز

ارائه طرح مدیریت و انتشار داده های شهری به صحن علنی شورای شیراز