مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-14سياسي

آمریکا فکر می کرد جنگ یمن یک ماهه تمام می شود


یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن به بررسی تحولات جبهه های این کشور پرداخت و گفت که جنگ یمن محاسبات آمریکا را برهم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمد البخیتی ، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که مقاومت مردم یمن نقش همه متجاوزان به این کشور و حامیان آن ها از جمله ایالات متحده را نقش بر آب کرد.

او یکشنبه در گفتگو با شبکه المیادین لبنان گفت که عملیات های ارتش و کمیته های مردمی یمن برای آزادسازی سراسر این کشور ادامه دارد.

بخیتی به تحولات در استان مأرب و سایر مناطق یمن اشاره کرد و گفت که مسئولیت تشدید درگیری های اخیر متوجه کشور های متجاوز به یمن است.

با بیان اینکه مردم یمن گزینه ای جز مقابله و رویایی یا متجاوزان ندارند، مقاومت یمنی ها را در بی نظیر در تاریخ دانست و درباره اهمیت نبرد مأرب گفت: اهمیت این استان به دلیل وجود نفت در این استان و اینکه مأرب پایتخت تاریخی یمن است .

او در مورد نقش آمریکا در جنگ یمن نیز گفت: آمریکا از ابتدا روی این حساب می کرد که نبرد را طی یک ماه فیصله دهد، ولی این اتفاق نیفتاد (و جنگ شش سال طول کشید).

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت که ائتلاف متجاوز به یمن وارد نبرد آخرین نفس شده و تحول بسیار بزرگی به نفع نیرو های حامی منافع یمن در برابر کشور های متجاوز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فکر می کرد جنگ یمن یک ماهه تمام می شود

آمریکا فکر می کرد جنگ یمن یک ماهه تمام می شود