مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 18:452021-03-14دانش

نیروهای انقلابی در حوزه زیست محیطی باید پررنگ تر باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصوری، مدیر عامل بنیاد برکت در نخستین گردهمایی فعالین پویش درخت یاری که در تهران برگزار شد، گفت: - مدیر عامل بنیاد برکت گفت: امورات محیط زیست، درختکاری و مواردی از این جنس اساسا باید در دست نیرو های انقلاب و متدین باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصوری، مدیر عامل بنیاد برکت در نخستین گردهمایی فعالین پویش درخت یاری که در تهران برگزار شد، گفت: امورات محیط زیست، درختکاری و مواردی از این جنس اساسا باید در دست نیرو های انقلاب و متدین باشند، اما ما با یک غفلت تاریخی در این حوزه مواجه هستیم.

وی افزود: نیرو های انقلابی در اجرای طرح مساوات بار خیلی از کاستی ها را برداشتند و جهادگونه این طرح را اجرا کردند با این وجود ضرورت دارد که این رویکرد در حوزه های محیط زیستی، طبیعت، درختکاری و گردشگری نیز استمرار یابد.

منصوری با اشاره به اینکه پویش درخت یاری یک گام برای جبران خلا های موجود در حوزه محیط زیست بوده تصریح کرد: فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست می تواند به یک سرمایه مادی و معنوی برای کشور تبدیل شود.

مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه در ستاد پویش درخت یاری همواره بر اصل مشارکت تاکید شده افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب تحقق اهداف انقلاب را برعهده حلقه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی در حوزه زیست محیطی باید پررنگ تر باشد

نیروهای انقلابی در حوزه زیست محیطی باید پررنگ تر باشد