مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-14اقتصادي

تعیین 22غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مناطق هشت گانه قم


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تعیین 22 غرفه در سطح شهر جهت عرضه و توزیع میوه تنظیم بازار نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا مظفری با اشاره به راه اندازی 22 غرفه تنظیم بازار برای عرضه میوه به همشهریان، اظهار داشت: همانند سنوات گذشته، سازمان میادین با همکاری سازمان صنعت و معدن استان نسبت به برپایی مراکز موصوف اقدام می نماید.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و روبروی شهرداری مرکز و بلوار مدرس نبش کوی 1 برای غرفه های عرضه میوه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در منطقه چهار در 4 نقطه مقابل بیمارستان ولیعصر (عج)، بلوار عطاران نبش خیابان شهیدان زینلی، بلوار شهید کریمی ابتدای 20متری شهید کریمی و ابتدای صفاشهر؛ در منطقه پنج: بلوار کبیری نبش کوی 15؛ منطقه شش در3 نقطه میدان حافظ، بلوار کارگر نبش خیابان سلامت، خیابان بعثت نبش میدان روبروی ساختمان شکری؛ در منطقه هفت شهر قم 7 تیر نرسیده به تقاطع کیوانفر و در نهایت در منطقه هشت نیز پردیسان نبش میدان علوم ابتدای بلوار شهروند و مکانی در مجاورت فروشگاه همشهری 17 آماده شده و در ایام نوروز به مردم خدمت رسانی می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه برپایی سازه غرفه های تنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 22غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مناطق هشت گانه قم

تعیین 22غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مناطق هشت گانه قم