مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-14اقتصادي

جزییات اجرای طرح ترافیک 1400 تهران اعلام شد


مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی شهرداری تهران جزییات اجرای طرح ترافیک 1400 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت پایه مجوز طرح ترافیک 35 هزار تومان است، گفت: فردی که دارای معاینه فنی برتر باشد و ساعت غیر اوج در محدوده طرح ترافیک تردد کند، 20 هزار و 580 تومان پرداخت می کند و فردی که دارای معاینه فنی عادی است و در ساعت شلوغ وارد طرح شود باید 63 هزار تومان بپردازد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی شهرداری تهران افزود: با توجه به مصوبه شورای شهر بسته های یک ماهه، سه ماهه و 6 ماهه را برای شهروندان با کمی تخفیف در نظر گرفته ایم.

وی گفت: خبرنگاران، بیماران خاص و معلولان، ایثارگران، آژانس ها و تاکسی های تلفنی تا زمانی که سهمیه 1400 را دریافت نکنند، مجوزهای سال 99 آن ها اعتبار دارد.

سعیدیان فر درباره ساکنان محدوده طرح ترافیک گفت: اگر فردی در محدوده طرح ترافیک مستأجر باشد و قرارداد اجاره آن ها به زمان پایانی نزدیک است باید به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کند و اجاره نامه تمدید شده جدید را ارائه دهند.

مالکان ساکن در این محدوده نیازی به مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ندارند و فقط باید عوارض خودرو، نوسازی و پسماند را به صورت غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح ترافیک 1400 تهران اعلام شد

جزییات اجرای طرح ترافیک 1400 تهران اعلام شد