مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-14ورزشي

کمک مومنانه ورزشکاران روانسری به آسیب دیدگان کرونا


فرماندار روانسر با اشاره به توزیع بسته معیشتی به همت ورزشکاران این شهرستان، گفت: برگزاری برنامه کمک معیشتی باعث افزایش فرهنگ در جامعه ورزش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هیأت ووشو و کنگ فو شهرستان روانسر با حمایت خیرین جامعه ورزش اقدام به جمع آوری 30 بسته کمک معیشتی و توزیع در جامعه کم بضاعت شهرستان روانسر کرد.

سعدی مصطفی زاده، فرماندار روانسر در گفت وگو با خبرنگار فارس در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: مبحث مشارکت و حضور در برنامه های کم بضاعت در آستانه روزهای سال جدید فراهم شود.

وی در خصوص سایر برنامه های این اداره در ایام کرونا، اضافه کرد: در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا علاوه بر مساعدت و شرکت در  برنامه کمک های مومنانه به همراه تعدادی از سمن های شهرستان برنامه تهیه و توزیع ماسک تدوین و اجرا شده است.

رییس هیأت کنگ فو روانسر در ادامه به عنوان متولی اصلی این برنامه، گفت: در این برنامه با حمایت خانواده کنگ فو شهرستان روانسر تعداد 30 بسته کمک معیشتی به ارزش 10 میلیون تومان تهیه شد و با کمک موسسه پناه کودک در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

میرانی ادامه داد: ترویج روحیه فتوت و جوانمردی در بین جامعه ورزش یکی از اصلی ترین اهداف ما در این برنامه بوده که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم وی ادامه داد: شیوع ویروس منحوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه ورزشکاران روانسری به آسیب دیدگان کرونا

کمک مومنانه ورزشکاران روانسری به آسیب دیدگان کرونا