مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-14دانش

برگزاری کنفرانس ملی علوم انسانی در دانشگاه پیام نور فارس


دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه با ارائه جدیدترین دستاوردهای پژوهشی محققان ایرانی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه با ارائه جدیدترین دستاوردهای پژوهشی محققان ایرانی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در این کنفرانس بیان کرد: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی با ارائه 10 مقاله منتخب به صورت شفاهی برگزار و 3 مقاله برتر از سوی هییت داوران انتخاب ومعرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پیام نور فارس، محمدحسن صیف گفت: برگزاری موفق اولین کنفرانس علوم انسانی و توسعه در سال 98، ما را مصمم کرد برای دومین بار میزبان پژوهشگران در این عرصه با هدف تحول آفرینی علمی و پژوهشی باشیم.

او خاطرنشان کرد: توجه به امر پژوهش و تحقیقات علمی به عنوان بستر بروز و ظهور خلاقیت ها در راستای شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای علمی برای حل مسائل و مشکلات جامعه، همواره در دستور کار دانشگاه پیام نور فارس قرار داشته که برگزاری چندین همایش علمی وکنفرانس های ملی نشان از توجه به این امر مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس ملی علوم انسانی در دانشگاه پیام نور فارس

برگزاری کنفرانس ملی علوم انسانی در دانشگاه پیام نور فارس