مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-14سياسي

مناطق محروم آذربایجان شرقی در اولویت برنامه های توسعه باشند


توسعه زمانی اتفاق می افتد که دربرگیری داشته باشد و بر این اساس مناطق محروم در تدوین برنامه های توسعه استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توسعه زمانی اتفاق می افتد که دربرگیری داشته باشد و بر این اساس مناطق محروم در تدوین برنامه های توسعه استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی، افزود: کارهای زیادی برای توسعه استان انجام گرفته، اما کافی نیست و باید کارهای بیشتری نیز باید انجام شود.

وی با اشاره به تدوین و بازنگری سند تدبیر توسعه استان، ادامه داد: با وجود تمامی اقداماتی که انجام شده، فقط 30 درصد الزامات و برنامه های این سند محقق شده است.

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی قابلیت بسیار بالایی برای توسعه دارد و کاستی هایی هم اگر وجود دارد، با همت مسئولان و نمایندگان استان قابل حل است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه 68 پروژه در سند تدبیر توسعه استان آمده است، افزود: از این تعداد 25 پروژه مربوط به هسته کلیدی توسعه زیرساخت های کالبدی استان در بخش های مختلف از جمله راه، حمل و نقل، انرژی و آب است.

وی ادامه داد: سال آینده باید پروژه های در دست اقدام شتاب بیشتری بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق محروم آذربایجان شرقی در اولویت برنامه های توسعه باشند

مناطق محروم آذربایجان شرقی در اولویت برنامه های توسعه باشند