مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-14سياسي

روستای قرآنی برتر معرفی می شود/ تجلیل از خادمان قرآنی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از معرفی روستای قرآنی برتر در آینده خبر داد و گفت: خادمان قرآنی تا پایان سال تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی صبح امروز در شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون، دستگاه ها در راستای فرهنگ داشتند اظهار کرد: با همکاری نهادهای فرهنگی امیدواریم برنامه های خوبی در این حوزه در سال آینده اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری هایی انجام دادیم تا در سال آینده اعتبارات فعالیت های قرآنی از منابع داخلی تامین شود گفت: ارشاد همدان از برترین ادارات کل کشور در حوزه قرآنی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه همدان بیشترین برنامه های قرآنی را در بین سایر استان های کشور اجرا کرده است گفت: فعالیت های قرآنی نیاز به ردیف اعتباری ویژه دارد.

وی یادآور شد: پیش از این مقرر شد که فرمانداری ها 200 میلیون تومان به این برنامه ها اختصاص دهند که این اقدام انجام نشد اما باید دستگاه ها تا زمان اختصاص ردیف ویژه اعتباری، از منابع داخلی خود در حوزه قرآنی هزینه کنند.

احسانی با اشاره به تدوین برنامه های قرآنی با برآورد هزینه ها در شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات، آمادگی کامل برای انجام فعالیت ها وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای قرآنی برتر معرفی می شود/ تجلیل از خادمان قرآنی

روستای قرآنی برتر معرفی می شود/ تجلیل از خادمان قرآنی