مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-14اجتماعي

افزایش 20 درصدی تردد در روزهای پایانی سال در محورهای همدان


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از افزایش 20 درصدی تردد در محورهای استان خبر داد و گفت: میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان در اسفندماه نسبت به بهمن افزایش 15 تا 20 درصدی دارد.

- ایسنا/همدان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از افزایش 20 درصدی تردد در محورهای استان خبر داد و گفت: میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان در اسفندماه نسبت به بهمن افزایش 15 تا 20 درصدی دارد.

مسعود رستمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف و باران در روزهای گذشته، اظهارکرد: بارش برف و باران از روز جمعه در استان آغاز شده بود که روز گذشته به صورت برف شدت یافت و با اقدامات به موقع نیروهای راهداری خوشبختانه مشکلی در ترددها ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف در محورهای ملایر- اراک، رزن، تویسرکان و گردنه اسدآباد رخ داد، تصریح کرد: 110 محور روستایی استان همدان که به علت بارش برف سنگین تردد به سختی انجام می گرفت، تا ظهر دیروز برف روبی و پاکسازی شد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به کولاک مقطعی در برخی از محورهای استان همدان، ادامه داد: روز گذشته به بیش از 80 خودرو کمک رسانی شد و حدود 25 خودرو به صورت موقت در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی تردد در روزهای پایانی سال در محورهای همدان

افزایش 20 درصدی تردد در روزهای پایانی سال در محورهای همدان