مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-14سياسي

جوانان فرصت های پنهان جامعه و جویای مشارکت هستند


عضو هیئت اندیشه ورز جوان استان همدان با بیان اینکه جوانان فرصت های پنهان جامعه هستند و کشف آنها موجب توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد، گفت: جوانان جویای مشارکت بوده و باید احساس کنند که مسئولان برای تصمیمات آنها ارزش قائل هستند.

- دکتر اسماعیل همتی ازندریانی صبح یکشنبه 24 اسفندماه در همایش هیئت های اندیشه ورز جوانان استان همدان که با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه نسل جوان مهمترین سرمایه نیروهای انسانی جوامع هستند، تصریح کرد: سرمایه اجتماعی نقش مهمی در توسعه اجتماعی به ویژه در جامعه جوان کشور دارد و یکی از عوامل مؤثر مشارکت جوانان است به طوریکه جوانان با حضور در جامعه انواع کُنش های اجتماعی را خواهند داشت و اجتماعی شدن تنها یک رهیافت برای توسعه پایدار نیست بلکه هدف توسعه پایدار است.

مشاور جوان رییس دانشگاه بوعلی سینا در رابطه با مشکلات جوانان توضیح داد: کمبود امید و اعتماد به نفس از چالش های جوانان است و برای ایجاد امید باید در نظام های مختلف کشور اصلاحات اساسی صورت گیرد.

وی ادامه داد: تحصیل، فراغت، هویت، اشتغال، ازدواج، مشارکت و آسیب های اجتماعی از دیگر دغدغه های نسل جوان است و برای حل این مشکلات باید یک نگرشی سیستمی و با برنامه داشت چراکه جوانان می توانند موتورمحرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان فرصت های پنهان جامعه و جویای مشارکت هستند

جوانان فرصت های پنهان جامعه و جویای مشارکت هستند