مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-13سياسي

امکان حضور همه سلایق در انتخابات شوراهای شهر و روستا فراهم شود


رییس حزب جمهوریت ایران اسلامی استان خوزستان، درخصوص انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا اطلاعیه ای صادر کرده است و در آن ضمن دعوت از نخبگان برای ثبت نام در انتخابات، - ایسنا/خوزستان رییس حزب جمهوریت ایران اسلامی استان خوزستان، درخصوص انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا اطلاعیه ای صادر کرده است و در آن ضمن دعوت از نخبگان برای ثبت نام در انتخابات، از نهادهای مسئول خواسته تا امکان حضور همه سلایق و دیدگاه ها را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بسمه تعالی مردم شریف استان خوزستان با سلام و احترام همانگونه که مستحضرید موعد ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفندماه آغاز گردیده و تا پایان وقت اداری سه شنبه 26 اسفندماه ادامه دارد.

نهاد شورا به عنوان پارلمان محلی، نهادی اثرگذار در مسیر جلب رضایتمندی شهروندان، اداره امور شهر، ارائه خدمات عمومی و برگرفته از نظرات مردم است که به واسطه ارتباط مستقیم شهرداری ها با شهروندان در تحولات اجتماعی فرهنگی و عمرانی شهر اهمیت و تاثیر فراوان دارد.

قطعا انتخاب افراد شایسته، دارای برنامه و آشنا با مشکلات شهری و برآمده از متن مردم، موجب افزایش اعتماد جامعه و همراهی بیشتر آنان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حضور همه سلایق در انتخابات شوراهای شهر و روستا فراهم شود

امکان حضور همه سلایق در انتخابات شوراهای شهر و روستا فراهم شود