مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 17:502021-03-13سياسي

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گناوه مشخص شدند


معتمدین هیئت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان گناوه انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در اجرای قانون انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا، قانون انتخابات ریاست جمهوری و شیوه نامه اجرایی، با حضور فرماندار گناوه، اعضای هیئت نظارت، اعضای اداری هیئت اجرایی و جمعی از اعضای ستاد انتخابات شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی، انتخابات معتمدین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار گناوه عصر شنبه در این جلسه ضمن تبریک عید مبعث و تقدیر از حضور و همراهی معتمدین اظهار داشت: ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم و رعایت قاِنون و صیانت از آرای مردم راهبرد نظام جمهوری اسلامی است، غلامرضا مهرجو افزود: تلاش ما در شهرستان بر این است که با رعایت قانون و اخلاق مداری و با نگاه امانتی به رأی مردم و تعامل با ناظرین، انتخاباتی در تراز نظام و مردم برگزار کنیم.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گناوه با تاکید بر اینکه معیار ما در انتخابات قانون است خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم با تعامل و همکاری اعضای هیأت های اجرایی و نظارت، انتخاباتی سالم برگزار شود.

در این جلسه از میان 21 نفر معتمدین، هشت نفر معتمدین هیئت اجرایی شوراهای اسلامی و 9 نفر معتمدین هیئت اجرایی انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گناوه مشخص شدند

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گناوه مشخص شدند