مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-13اقتصادي

اعلام جزییات اجرای طرح ترافیک 1400 تهران


مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی شهرداری تهران جزییات اجرای طرح ترافیک 1400 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عمار سعیدیان فر روز شنبه درباره جزییات اجرای طرح ترافیک در سال 1400، با بیان اینکه قیمت پایه مجوز طرح ترافیک 35 هزار تومان است، اظهار کرد: فردی که دارای معاینه فنی برتر باشد و ساعت غیر اوج در محدوده طرح ترافیک تردد کند، 20 هزار و 580 تومان، فردی که دارای معاینه فنی عادی است و در ساعت پیک وارد طرح شود باید 63 هزار تومان بپردازد.

وی افزود: امسال کار جدیدی انجام داده ایم و با توجه به مصوبه شورای شهر بسته های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه برای شهروندان با کمی تخفیف در نظر گرفته ایم که شهروندان می توانند با توجه به نوع خودرو و میزان تردد در محدوده طرح، بسته مورد نظر را مانند بسته های اینترنتی رزرو کنند که قطعا برایشان مقرون به صرفه خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی شهرداری تهران تصریح کرد: خبرنگاران، بیماران خاص و معلولین، ایثارگران، آژانس ها و تاکسی های تلفنی تا زمانی که سهمیه 1400 را دریافت نکنند، مجوزهای سال 99 آنها اعتبار دارد.

وی درباره ساکنان محدوده طرح ترافیک نیز اظهار کرد: اگر فردی در محدوده طرح ترافیک مستأجر باشد و قرارداد اجاره آنها به زمان پایانی نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات اجرای طرح ترافیک 1400 تهران

اعلام جزییات اجرای طرح ترافیک 1400 تهران