موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-13اقتصادي

کمبود 60 میلیون متر مکعب آب در شیراز


رییس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: با توجه به اینکه شاهد رشد جمعیت در کلان شهر شیراز و رشد طولی شهر هستیم بیش از 60 میلیون متر مکعب آب در شیراز کمبود داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی بعد از ظهر شنبه در دیدار مجمع نمایندگان استان با امام جمعه شیراز بیان کرد: میزان نیاز آب در کلان شهر شیراز بالغ بر 150 میلیون متر مکعب آب برآورد شده است که از این میزان 30 میلیون متر مکعب از سد درودزن تأمین می گردد.

وی افزود: 120 میلیون متر مکعب دیگر نیز از سایر منابع آبی در استان تأمین می گردد با این حال پیش بینی ها نشان می دهند شیراز با کمبود 60 میلیون متر مکعبی آب مواجه است.

عزیزی یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در استان فارس با آن مواجه هستیم کمبود سرعت در فعالیت های اقتصادی و عمرانی است و از این رو باید سرعت بیشتری به ایجاد پروژه های اقتصادی و عمرانی در فارس اختصاص داده شود تا رکود در پروژه های اقتصادی کاهش چشمگیری داشته باشد.

به گفته نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی مدیران کلان کشور بر این باور اند که فارس دارای شرایط خوبی در تأمین منابع است اما اینگونه نیست و شرایط استان فارس در بسیاری از اعتبارات دارای مشکل است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه فارس به چهارراه ریلی جنوب کشور بدل شود از سال ها پیش دنبال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 60 میلیون متر مکعب آب در شیراز

کمبود 60 میلیون متر مکعب آب در شیراز