مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-13سياسي

هزینه مجلس ترحیم برای ساخت کتابخانه صرف شد


حجت الاسلام امین پورمحمد بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه خیر نیک اندیش و فرهنگ دوست محمد خیراندیش هزینه احسانات مجلس ترحیم پدر مرحومش را صرف ساخت کتابخانه عمومی در روستای فاقد کتابخانه تکله پارس آباد می کند.

وی افزود: کتابخانه عمومی دکتر خیراندیش کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن توسط فرزند مرحوم هوار خیراندیش شروع گردیده است که تا 4 ماه آینده عملیات احداث ساختمان این کتابخانه، به اتمام می رسد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد با قدردانی از اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم خیراندیش، تصریح کرد: این کتابخانه به مساحت 143متر مربع در روستای تکله احداث می شود که تجهیز آن نیز توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل انجام خواهد گرفت.

پورمحمد افزود: این کتابخانه عمومی باقیات صالحات و احسان ماندگار برای مرحوم خیراندیش خواهد بود که سالیان سال مورد استفاده عموم مردم در روستای تکله قرار می گیرد.

وی گفت: کتاب و کتاب خوانی زیرساخت توسعه فرهنگی در جامعه است و نقش اساسی در بهبود شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد با دعوت از عموم خیرین برای مشارکت در ساخت کتابخانه های عمومی، بیان کرد: خیرین فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مجلس ترحیم برای ساخت کتابخانه صرف شد

هزینه مجلس ترحیم برای ساخت کتابخانه صرف شد