مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-13اقتصادي

اختصاص 150 میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی های فرسوده


رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اختصاص 150 میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی های فرسوده گفت: علاوه بر آن در بخش نوسازی اتوبوس ها 103 میلیارد تومان اختصاص داده شده است که اقساط آن به تناسب پیشرفت طرح اختصاص می یابد.

- رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اختصاص 150 میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی های فرسوده گفت: علاوه بر آن در بخش نوسازی اتوبوس ها 103 میلیارد تومان اختصاص داده شده است که اقساط آن به تناسب پیشرفت طرح اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوبخت در مراسم رونمایی از قطار ملی مترو اجرای این پروژه را نهادی از همکاری دولت و مدیریت شهری دانست و افزود: در سال گذشته در افتتاح یکی از ایستگاه های مترو آمادگی سازمان برنامه و بودجه برای توسعه دامنه این نوع همکاری ها را مطرح کردم چرا که گسترش دامنه این همکاری ها فرصت استفاده از تبصره پنج که عمدتا معطوف به پشتیبانی دولت است فراهم می کند.

وی ادامه داد: این تبصره در ساخت و نوساز اتوبوس های فرسوده در تهران قابل استفاده است.

نوبخت با تاکید بر این که امروزه دامنه این همکاری ها توسعه یافته است، خاطر نشان کرد: از این رو 2103 میلیارد تومان برای سال 1399 عنوان بخشی از حمایت مالی دولت به شهرداری و مدیریت شهری را اعلام می کنیم هرچند که در این زمینه معاونت علمی نیز همکاری هایی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150 میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی های فرسوده

اختصاص 150 میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی های فرسوده